Uppdatering och Joel!

SHLÅÅÅT, jag vet att jag inte har bloggat på mer än en vecka, men jag har inte suttit vid datan nånting :( Jag hade ju då tänkt att lägga upp bilderna från Romme men nej, jag hittar icke kameran :( Så det blir några random på Joel xD Jag blir lite ledsen i hjärtat för så fort jag pratar om Joel tror alla jag menar en i min parallellklass men det är ju Anna-Karins unge D:
MMMMMM SNUGG MIN ♥
Så om Romme.. Jag åkte med Gretolf, Natalie och Lars ^^ Åt spaghetti och kättfärssås och ritade magrutor med köttefärsåsen och min gaffel på en servett! Lars mobbade mig för dom blev fula, men det är inte helt lätt ska ni veta :( Jag hade det festligt! Men tycker synd om Nathalie som bröt handen, högern dessutom D;
Hm.. Vi åt tacos dagen innan och det gjorde jag med Klas i helgen också ^^ Han kom ju då i fredags, so that feels awesome! :D Har inte träffat han nåt idag för han är med Samme. Men igår! Då var vi här ^^ Sen så sov vi hos mormor hela helgen. Gjorde inte så mycket egentligen, kollade på film och sov mest xD Haha men vi är ju så dåliga. Vi lagade tacos och precis när vi skulle äta kom vi på att vi inte hade bröd, så stackars Klas fick springa till affären och köpa det D; Sen glömde vi också Mikaelas present i fredags, men jag gav den till henne idag xD
Ja just det vi var ju på Mikaelas fest i fredags!  Det var festligt, hehe. VÄRSTA RÖJET! eller..?
Ja och idag har jag varit hemma hos mormor och städat lite bara ^^, Dom kommer nämligen hem imorgon, och Jesso med min data 8D WOOOOHOOO jag saknar den!
Ska väl också passa på att tala om att jag har haft so och matte prov och att det gick helt okej! Förresten vet jag att bilderna på Joel är väldigt attraktiva också, ni behöver inte tala om det för mig.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0