100 Questions - because I have no life

1.Lovar du att vara ärlig? Ja
2.Du heter: Veronica
3.Smeknamn: Roni, Rudi, Rudy, Rudolf, Rudolfina, Rudiryd :(

 

4.Låt som när du är ledsen sörjer till? finns flera
5.Beroende av: Håkan Hellström 8)
6.Vem behöver du mest just nu: Klas un mis amigos yes
7.Vad tror folk om dig? Antagligen att jag är helt dum i huvet e___e
8.Stämmer det? jadu..
9.Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa :(

10.Vad säger du för att imponera på någon? Tjäna mänh, läget? (funkar alltid)

 

 

11.Hur imponerar man på dig? ... Man är sig själv 8) Eller vänta man måste ha bra musiksmak eller humor osså!
12.Brukar du skratta för dig själv? Allt för mycket :(
13.Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "okej älskling xD <33''
14.Var bor du? Södertälje
15.Trivs du där: Naj e___e
16.Äger du några converse: Nej jag växte ur mina, har för feta fötter.
17.Sprit, cider, vin eller öl: Öl
18.Brukar du bli för full: Nej
19.Vad har du för mobil operatör: Comviq
20.Är du allergisk i mot något: Nej, har varit allergisk mot skaldjur, jordgubbar, chillinötter och kanel xD

 

 

 

21.Har du haft sex idag: ... nej e___e Särfrågan 101.
22.Nästa mål i ditt liv: Få VG på so provet och överleva nationella (y)
23.Hur svarar du i mobilen: Hallå eller luuh
24.Vem ringde du senast? Klas
25.Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag inte behövde passa Lillesnor idag :'3
26.Antal timmar sömn inatt: 6 och en halv tror jag 8)
27.Sov du ensam: ja
28.Brukar du komma i tid: Ja
29.När mår du bra: När jag är med Klas, när lillesnor är rar, när jag lyssnar på Håkan (hehehe, blir nostalgisk), när jag har pengar 8D
30.När blev du fotad senast: Det var nog bestämt idag!

 

 

 

31.Hur känner du dig nu: Ful, som vanligt

 

32.Har du ont någonstans just nu: ja

33.Vart isåfall och varför: I tummen och för att den gör ont

 

34.Vanligaste färg på dina kläder: ......... rosa eller blått kanske...?
35.Vad tycker du om fötter: Fula. Mina stortår iaf.
36.Vad saknar du: Sommaren D: Och Klas.
37.Hade du en bra kväll igår: eh, jag pluggade..
38.Favoritdryck på morgonen: Cola för det gör så jag slutar må illa :'3 (mår nämligen alltid illa på morgonen)
39.Rakar du benen: Inte så mycket nu på vintern men ja xD
40.När brukar du oftast gå och lägga dig: 11 på vardagar typ

 

 

 

41.Är du blyg? Naj.
42.Sysslar du med någon idrott: nej
Vill du hellre ha mail än brev: nej
43.Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
44.Har du spytt offentligt: ... ja. Usch. När jag var liten och vi gick hem från Torekällberget med klassen. Men min fröken som tog hand om min fick skylla sig själv för jag sa att jag mådde illa hela dagen och hon sa att det ''säkert bara var luften''.
45.Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Det dom flesta skulle 8)
46.Är du nöjd med ditt liv: ja
47.Är du bortskämd: nej
48.Vad gör du i morgon: skola & plugga
49.Vad är det värsta du vet? Lök, folk som smaskar och drar tänderna mot besticken när dom äter.
50.Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på, men oftast inte så mycket 8)

 

 

 

51.Vad behöver du just nu? En peruk..
52.Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Håkan, och alla i Boyce Avenue :)
53.Vad längtar du till? Sommaren, UppCon, Håkan, Paolo och Finland nästa år!
54.Har du bra vänner och äkta vänskap? ja!
55.Vad använder du för shampoo? eh.. tror vi har barnängen nu xD
56.Vad är det finaste du fått? Nallen från Yulia, den betyder mycket ^^
57.En speciell dag du minns: 25e september 2011, givetvis :)
58.Hur gammal är du: 15½!
59.Tycker du om någon just nu: Sí 8D

 

 

 

60.Om fem månader: ÄR DET SOMMAR, WOOPWOOP! <33
61.Du samlar på: pengar hehe
62.Gröna eller röda äppeln: Röda om man ska äta som dom är, gröna att doppa i vit choklad ^^
63.Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hm... Brukar inte ringa folk när jag är det men Greta eller Cica (Alicia) kanske ^^
64.Är du lycklig: Jadå :D
65.Gillar du golf: neeh
66.Vilken tid gick du upp idag: 06:30 </3
67.Har du sovit i din egna säng inatt: ja
68.Har du strumpor på dig nu: nej
69.Vad ska du göra ikväll: Sitta vid datan lite till innan jag sover, ja
70.Är det okej att gråta: absolut

 

 

 

71.När grät du senast: Öh så länge sen att ja inte kommer ihåg, lyckligtvis 8)
72.Vem kan du prata med allt om: Klas, Greta, Cica, Anna
73.Laddar du ner musik och film från Internet: jo
74.Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, spara och resa :)
75.Bär du glasögon eller linser: Inget
76.Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
77.När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på 9-12
78.Har du piercing: Ja
79.Vill du gifta dig: ja
80.Vill du ha barn: ja

 

 

 

81.Solar du ofta: nej inte nu, det är ju vinter xD
82.Är du bra på att laga mat: Nudlar ja (y)
83.Gillar du att dansa: Sådär xD
84.Är du bra på att sjunga: Nej :(
85.Är du flygrädd: Nej :)
86.Hur vig är du: STEL SOM EN PINNE!!
87.Vad dricker du helst när du är törstig: Saft :'3
88.Vilken är din favoritglass: SIA: Polka, kokos och bubbelgum :) MEN DOM HAR JU INTE BUBBELGUM LÄNGRE, FML D:
89.Tror du på ett liv efter döden: Nai.
90.Tycker du om sushi: Inte gott, men skulle vilja kunna äta det xD

 

 

 

91.Vad äter du helst när du ser på film: Gurka med holiday dip GIVETVIS 8DDDD
92.Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
93.Har du tandläkarskräck: Ja
94.Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska, skulle vilja vara motsatsen dock
95.Vilken ögonfärg har du: Gröna
96.Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaeh e____e
97.Biter du på naglarna: NAI
98.Röker du: nej
99.Senaste låt du hörde: Precis som Romeo med Håkan Hellström 8)
100.Vad gör du på helgerna: Är hos pappa, med Klas, nån släkting eller kompisar. Alltid någe! :D

 

 

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0