A CAT, A KITTY CAT

Heihei mitt folk, hinner inte blogga så fasligt mycket idag D: MENMEN! Idag har jag varit i skolan (bleh). Har svultit för att dom inte kan erbjuda något godare än kebabpytt på lunchen <//3 Nu passar jag Skrutton lite medan mamma och Jamie är och handlar bara :)
Hej. Nu kommer jag lägga upp extremt mycket bilder på söta katter ♥
Får nog lägga upp resten sen för annars blir det så sjukt mycket kom jag på.. xD Haha just det det var en sak jag skulle blogga om förut men glömde. Någon. Måste. Verkligen. Ge. Mig. En. KISSEKATT D: Stannade på vägen hem en gång när det var typ -10 ute för att gosa med en kisse, och då har det gått för långt D: MEN DEN ÄR SÅ SÖT OCH NOSIG GOSIG ♥♥♥♥♥♥♥♥ Känner att jag behöver åka till min kära moster Anna och gosa med hennes missar ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Mjauu jag vill också ha mer katter...små katter...som aldrig blir stora katter...du är alltid välkommen hit att gulla så mycket du vill! Det verkar lite körigt att få till träff innan vi drar tiden går ju så jääääävla fort hela tiden. Men du tänkte på en sak om du vill så kan du väl ta dina mått typ rumpa lår midja och tu***r och så skickar du med några bilder på dina klänningar så syr vi upp dem åt dig, det tycker jag är en bra ide!

Puss

2012-01-16 @ 18:21:16
Postat av: Rasmus<3

Those kittens.. so god damn cute..

2012-01-22 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0