Fel Tid (med verser)

Vad jag än väljer är det fel
Det finns en del som har turen med sig
Det finns en del som får allt
utan att be om det
Om du är en sån måste jag vara värdelös
Om du är en sån borde du inte få gå lös
För allt du gör är då att fånga någons hjärta
Ja allt du gör är då att orsaka någon smärta

Och fast jag sitter uppe natt som dag för att be till Gudarna
att nu är det min tur
Så har jag på känn att det aldrig kommer vara du
Jag är en sån som aldrig har tur

Det borde vara förbjudet att vara så fin
Det borde vara ett brott
Och alla vet att du har begått det
Så låt hela världen se
att du är det vackraste som finns
Och jag vill vara din
Det är bara aldrig rätt tid
Jag väljer alltid fel tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0