FUUUU FAKE SAMU -.-'

Alla som älskar mig PLEASE anmäl den här personen för att utge sig för att vara Samu Haber? D: Haha vet att ingen kommer göra det men det är så hemskt när folk går och utger sig för att vara kändisar D:
Ni vet, Samu har faktiskt en Facebook som jag brukade stalka väldigt mycket förut men nu kan man inte se hans händelser längre D; </3 Stör mig verkligen på att jag aldrig sparade bilden när han har rött läppstift och håller sin kissekatt.. Men jag glömmer heller aldrig bilden när han sitter med en dalahäst och har skrivit ''Morgonradio med en dalahäst. En springande dalahäst. En dalahäst som springer!'', på svenska.

Please folks, help me out, just this time? ^^ Det är ju så uppenbart när folk gör fake sidor till kändisar. Ofta är det lämligen folk som är mycket sämre fans än vad jag är (hehe) och lägger ut felriktig information om dom, haha.
Well anyway.. If you did help me, then thanks a lot! ♥
Ska även säga en annan sak. Jag har ju redan sagt att de flesta texter som jag lägger upp just nu är gamla och inte handlar om Klas. Tro inte att det är om nån annan heller för när man (eller i alla fall) jag skriver går jag ofta in i ''Movie-Mode'', och väldigt mycket av texten är påhitt, alltså inte något jag varit med om ^^ Klas har aldrig varit svår you see, vilket är bra 8D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0