Going to Stockholm ^^

Fina kommentarer jag fick om mitt Deppig chey inlägg! Och ja Linn, jag tycker vi ska köra på en diet, haha. Trevligt att ni är så supportive i mina depp tider, men jag är rädd att det inte kan lindras, haha. Trevligt att Anna vill gå på bio med mig också :D Jag som skulle ringa och fråga om hon kunde på lördag, haha. Hoppas hon blir frisk nu i alla fall ♥
Ja jag ska snart till Stockholm. Klas hade sin sista natt här igår, vilket känns lite sorgligt. MEN vad ska man göra åt saken? Inte mycket... Det funkar ju i alla fall
Nu ligger han som vanligt i sängen och typ håller på med sin mobil, sociala vi är va? (y)
Fick nyss ett väldigt trevligt meddelande från Steven på facebook. Han sa att han just kommit hem igen efter att ha varit hos sin familj över jul och nyår och att han fått min present. Haha gelehjärtan, gud vilken bra fantasi man får ha ibland (y)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0