Hockeyfinal ^^

Hei. Moi. Hehe. Sitter i Klas knä och bloggar lite 8D Han klagar på att han glömt sin telefon i mitt rum men nu när jag sitter här finns det inget att göra. Okej. Nu tvingar han mig. Jag går. Brb.
SÅ JA! Sitter här och kollar på Lukes vlog. Han gör Vlogyear, yayayay 8D
Just det, Sverige är ju i final nu mot Ryssland så det är ganska awesome 8D Men kommer aldrig orka kolla på matchen för det är på natten D: Sist vi kollade började det ju världens storm också så kanalen försvann. Men Jesso kollade på datan så vi hörde av hennes vrål att vi gick till final i alla fall (y)
Saknar verkligen sommaren och landet så sjukt mycket D; Och btw det är ju snö nu, hoppas dom inte har det där nere för då blir jag lite ledsen i ögat om jag ska vara ärlig.. Jag vill åka pulka med Skruttis, för så mogen är jag :) MAT
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0