Jag älskar mohammar

HEJSAN VERONICAS ALLA.. 142 läsare! Gulligt♥
Jag fick bara lust att blogga lite här som den lilla busen jag är 8D YEEEEEEEEEE!!
..Dock har jag inget alls att skriva om u__u Förutom att jag älskar mitt liv ganska mycket atm, det är en kille på emocore (ja jag har det, problem?) som skriver en massa till mig och ÅÅÅHHH HAN KAN SPELA GITARR, TRUMMOR OCH KARLN KAN SJUNGA HYFSAT BRA AKSJBSKJBS~~ Dock är han inte.. Jätteattraktiv om man säger så, men asså killar som kan spela gitarr skisnskslksnsl
↑så brukar jag göra på datan♥
Min kära säris om du läser detta nångång så skall du veta att du må nog vara den snuggaste mannen jag kännör!!!
AND GRETA IZ OUT BITCHES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0