Köpt busskort~

Mitt finger må vara ett av de torraste i världshistorien. Ja. Jag satt och väntade på Jesso hela dagen så hon skulle ner på stan med mig och köpa busskort. Sen när jag kom hem sa hon att hon inte orka Dpiefhuegf udgvug! Som tur är har man vänner som Cica (eller Alicia på ren svenska), som kunde gå med mig och göra det ^^ Men dom har höjt priserna igen så busskorten kostar 1720 nu, för dyrt alltså D:
Imorgon ska jag ge pengar till Greta för UppCon biljetten och boende, det är helt sjukt hur mycket jag längtar! ♥ Pratade med en liten konventare som vi träffade där förra året och han skulle dit med sin bror och flickvän så det är ju kul också :)
Sen en annan liten random grej jag vill göra klart för er, haha. Jag bloggar inte för att få mycket läsare eller för jag vill ha en blogg som folk känner till, utan för att det är roligt helt enkelt och skönt att skriva av sig ^^
Ja nu måste jag måla naglarna, ajdöss!
Veronica

Kommentarer
Postat av: lolliboi

perfekt inställning till varför du bloggar! love ur stile sweetie

2012-01-10 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0