Larvigt matlöfte

Lovade mig själv att sluta äta så mycket onyttiga saker när Klas åkte hem. Så här har det gått:
Dag 1: Chokladboll och cola på Nancy's
Dag 2: Oboy och chips
Dag 3: Kakor och chips
SKÄRPNING VERONICA!! Nu måste jag verkligen sluta med det här D: Haha vilket liv jag har, satt och la massa bilder på godsaker på skrivbordet när jag hade tråkigt.. Så nu lägger jag upp dom medan jag är mätt och belåten (så jag slipper bli frestad i framtiden) och hoppas att ni blir det istället 8D
Måste ta bort den här som skrivbordsunderlägg också e____e
JA! Mamma har stökat undan julen, hehe. OCH DET SNÖADE IDAG, BLEEH. Och Elliot är glad, det är så underbart när han är det, haha ♥
Och jag satt uppe till halv tolv igår och pratade med Jamie och gymnasium. KÄNNER MIG MYCKET KLAR I HUVET! Ska gå på öppet hus på Sågbäck i Huddinge och Plusgymnasiet och John Bauer i Liljeholmen. Blir antagligen ett i Liljeholmen ^^ YAY! ♥

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0