Lucia

HALLOJSAN! Har inte kunnat blogga någe igår så jag passar på lite nu innan jag ska ner på stan med Alicia. Sen ska ni hem till mormor och sova där, har nämligen studiedag imorgon ^^ Och nu klagar Alicia på att jag är för seg.. Lägger äntligen upp bilderna från Lucia och skriver lite ^^
Var ju då hos Klas i helgen. Det var ytterst trevligt! Träffade hans små vänner Rasmus, Oliver och.. Morgan xD Det var fest ^^ Fast dom spelade bara cod så jag var fett mobbad :(
Fick en liten rundtur i Stråssa (där han bor) igår. Det var trevligt det med ^^
Passade hans småsystrar Sara och Selma. Världens sötaste små barn, JAG SKA ÄTA UPP DOM!! ♥♥
Hm................... Åh Alicia klagar så mycket så jag måste gå nu :(
Bloggar imorgon dådå :)
Okej Greta blev sne men det får gå.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0