Nananana rensar lite!

Heihei mitt folk. Ska börja med att säga att igår bloggade jag inte för jag var med min kära vän Gretus ^^ Vi gjorde... inget. Hon skrev ett brev till Klas och jag typ.. virkade, LOLOLOLOLOL! Idag.. har jag varit i skolan. Fick som vanligt oätlig mat så jag var hungrig hela dagen! Me det var ju inget nytt. Har städat mitt rum, duktigt va? 8D
Har upptäckt att vår kära dator har blivit seg.. Alltså, den är typ lika snabb som en vanlig pc nu för mac blir ju inte.. sega men ÄNDÅS! Att jag installerat sims lär nog inte hjälpa så mycket, haha. MEN jag måste få bort alla bilder e___e Ändå sparar jag mer sudfgvouadgfv doou MÅSTE SLUTA MED DET! Så nu laddar jag upp lite Boyce Ave bilder, som ni kanske redan märkt (y)
Nei nu vill mamma att jag ska massera henne :( ADIOS!
Veronica

Kommentarer
Postat av: linc carlsson

rudi vilken pc du än har så måste den vara gammal för alla är inte seg!! blir ledsen :(

2012-01-25 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0