Passar Ellie ♥

Hejsan svejsan i lingonskogen! Igår nere på stan gick jag och Alicia till Nancy's och tog en macka ^^ Så. Brutalt. Obeskrivligt. Gott. O____O Blir hungrig bara av tanken D: Hehe. Jag gick även med henne till H&M för hon skulle prova byxor. Det slutade med att jag köpte dom och en blus 8D
Ellie visar upp sin bil! Passar nämligen honom nu. kHan är sjuk, stackarn :( Och eftersom både mamma och Jamie jobbar idag så får jag vara hemma och passa honom. Lite småjobbigt, var nämligen tvungen att gå upp kvart i 9 för att åka hem e___e
Passar på att lägga upp dom här nya, supersnygga bilderna på mig och Ellie! Det är sällan jag lägger upp nya bilder, så, haha. Det är ju mest bilder från kameran och mobilen jag tömmer i datan 20 år efter jag tagit dom och lägger upp dom i omgångar xD HOWEVER, nu pratar jag alldeles för mycket D:
Tycker att det är ytterst trevligt att jag har köpt nya kläder faktiskt. Hatar mina kläder nämligen. De mesta av dom i alla fall D:
Elliot ringde Greta för att fråga om hon skulle hit. Hon sov e___e Men när Jamie eller mamma kommer hem ska hon och jag hem till Lars och baka ^^ Det kommer bli ytterst trevligt om jag får säga det själv! :D Egentligen ville vi baka kex, haha, men det tar alldeles för lång tid.
Ja just det jag och Alicia igår.. Vi kollade på Eclipse och nån film med Bradley Cooper. Den sista var väl sådär. DET SLUTADE NÄMLIGEN MED ATT HON SOM VAR ''KÄR'' I HONOM GICK OCH SLUTADE VARA DET YFIGIYDFGCG FD. Det var en lite halvtråkig och utdragen film D:
Tycker att det är ytterst trevligt att vi har studiedag idag! Men kunde dom inte lagt den imorgon? Har lixom idrott då e___e MEN INGEN MUSIK, för då kommer fältarna och pratar med oss :D Hoppas vi får gå tidigare 8D
HAHAHAHA hetaste bilden på mig och Elliot ever, eller? 8D
Nej nu ska jag faktiskt ta och vara lite med mi lillesnor ^^ ADIOS!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0