Sims och ostar!

Halloj meinen folken! Fick sluta tidigare idag, så jag gick hem till min lilla mormor (som är i Thailand D:) och typ.. vattnade blommorna (y) xD Idag ska jag.. försöka installera sims på datan igen! Skulle egentligen baka scones med några av grabbzisarna från min klass idag men NEJNEJ dom dissade mig och bakade dom själva igår istället :( Hm...
Haha behövde bli av med bilden här och så kom jag på att Klas och jag snacka om att fangirla förut. Han baa ''det gör du visst'', hm... Han ska i alla fall veta att jag har lugnat ner mig extremt mycket e___e
Och på tal om honom ska jag till honom för första gången i helgen 8D Haha lite sjukt egentligen att jag inte varit där innan, menmen! Bättre sent än aldrig ^^ Vill inte åka tåg själv men antar att jag måste göra lite uppoffringar ^^ Elliot sa att han ska följa med om dom har bilar att leka med. Han sa även att han är kär i Klas! Sen ''Men killar kan ju bara vara kära i tjejer, eller hur?'', jag baa ''men då är du väl en tjej då?''. Svaret på den frågan var givetvis ja. Åhå jag älskar vad jag gör min bror till ♥
Jag ska dock se till att jag inte dör ensam :) Om jag inte nu blir så tjock och äcklig att inte ens mina 20 katter vill ha mig..
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0