Skräckfilm~

Nej men hej säger jag till er. Sitter som vanligt i soffan oh har precis fått upp internet efter vissa.. svårigheter.. e__e MENMEN! Hinner inte blogga så mycket nu för vi ska se på skräckfilm ^^ Alltså vi som i jag, Jessica och Klas, vi är världens team nu ju! 8D Mest för att Jesso saknar ett liv och riktigt umgänge men! Vi spelar Monopol. Jag vinner. Och dom får pms. För jag är HÄNSYNSLÖS 8D
HEHEHE Hejdå. Och till min kära moster Anna - Jag tycker vi kör på en dejt så snart som möjligt!
Klas & Veronica
(han hälsar)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hälsar sjukt mycket tillbaka! Passar också på att meddela

Att jag känner stor stolthet över din hänsynslöshet, man ska alltid

Gå för vinst i spel vare sig motståndet är ett barn, pensionär (krossar mormor i plump!) eller kanske lite bakom (inget illa ment till en av mina grannar....) so go Rudy go!!!

Ps dejten kommer att ske snarast ska bara bli av med elakartad förkylning först.

2012-01-04 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0