Sunday~

Hello meinen folken! Sitter ju då hos farmor och farfar. Igår kom jag på när jag skulle sova att det var två saker jag glömde att blogga om, så jag tar det nu.

För det första.. Jag och Greta blev inbjudna på kareoke i Stockholm (bara för att titta, inte för att sjunga haha.) med lite konventare, så vi tyckte att det var ju trevligt och åkte dit. Det låg vid kungliga tekniska högskolan tydligen men när vi var där hittade vi verkligen inte. Vi försökte få tag på Shiba (han som bjöd in oss), men hans mobil hade dött D; FUUUUU D: Så det slutade bara med att vi halkade runt i Stockholm och rågade folk vart det var.  Till slut gav vi upp och åkte hem :(


Random bild på mig och Becky när vi åt på Koh Pangan ♥

Sen det andra jag skulle blogga om~ Satt uppe lite längre än farmor och farfar idag för jag kollade på en film. Tidsresenärens Fru hette den nu. Stört sorglig, satt och bölade hur mycket som helst D: Rekommenderar den! Det handlade då om en kille som reste i tiden ofrivilligt. Så gifte han sig och fick barn och sen fick han veta att han skulle dö när hon var fem D: Så kom han tillbaks när hon var 9 en stund för då hade han rest till framtiden från när hon var typ bebis och BLEEEEEEEH så sorglig D: Nu berättade jag typ hela filmen men still 8D


HAHAHAHAHA *DÖR*

Hehe. Idag ska jag hem igen så börjar skolan imorgon D: Men vill stanna här så länge jag kan för det är så mysigt, haha. Nu när jag har bloggat klart ska jag nog göra klart mina so frågor ^^ Har judå syslöjdsprov, engelska läxa och matteglosor till nästa vecka D: uFyOVGHYO BG FML. Ja och sen skulle jag säga det att jag bara lägger upp lite gamla bilder nu eftersom jag sitter vid farmors och farfars data, haha.

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0