Sven (''en'' på lettiska, uttalas ''svén'') uppdaering!

.. Ni behöver inte alls misstänka att det var Greta som skrev det förra blogginlägget, nej. Jag var nämligen och sov hos henne igår ^^ Kollade äntligen på 2 Steg Från Håkan! MUY amazing! Det var ju Håkan, duuh? -.-' Greta somnade typ i slutet av filmen och jag efter vi hade stängt av den 8D Då ble Greta plötsligt pigg som en mört och började skriva om hur jag snarkar och pratar i sömnen på facebook -.- Ett av mina största problem är no faktiskt att jag pratar i sömnen, det är ganska jobbigt. Haha vaknade av att jag sa att jag  har en lila mascara (det har jag nämligen, alltså själva... saken är lila e___e) till Greta och hennes mamma för vi var och kollade på smink till Greta, haha. Hur som, jag hade det mycket trevligt hos min lilla väninna! ♥



Dagen efter gick jag upp 9 för jag skulle träffa Lollo vid kvart över 10 ^^ Lite awkward att Greta låg och sov så jag var uppe själv med hennes pappa typ e___e I alla fall, jag och Lollo åkte till Heron och såg på New Years Eve. Den var faktiskt mucket bra 8D Har faktiskt trott hela veckan att vi skulle se Stig Helmer filmen, haha. Så jag har typ gått och sagt det till alla och skämt ut Lollo genom att säga att det var hon som ville det.. FÖRLÅT D: Köpte smoothie efter också, YAYAY! ♥



Efter de åkte jag hem till farmor och farfar ^^ Tågen passade precis så det var asnice. Annars hade jag fått stå och vänta i två timmar och det vore ju inte så jättekul xD Min farbrors fru hämtade mig på stationen för dom var hos farmor och farfar med min kusin Thea ^^ Hon är 5 8D Det var jättelänge sen jag träffade henne så det var ju kul, men lite jobbig är hon ju också, som barn är haha. Men det var mycket kul att träffa dom! Farmor och farfar har jag inte träffat sen i våras så det var verkligen också på tiden ♥


DDDDDDDDDDDDDDDDDDD: Min älskling nu blev jag jättedeprimerad <////3

Just nu är jag faktiskt väldigt trött och ska sova.. Kände bara att jag behövde uppdatera bloggen lite mer :) ADJÖ MED ER ♥

Veronica


Kommentarer
Postat av: lolli

Hahahahaha mongo<33

2012-01-16 @ 06:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0