Taggad av Bianca ^^

1) Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var ett liiiitet liiiitet bekymmerslöst dagisbarn 8D
2) Vad gjorde du för ett år sedan?
... Gick i åttan e___e Typ... fangirlade över Paolo xD
3) Fem snacks du gillar
*Grillchips
*Pommessticks
*Smörpopcorn
*Ostbågar
*......
4) Fem sånger du kan hela texten till
*Jenny Don't be hasty - Paolo Nutini
*Wake up - Arcade Fire
*Angels On The Moon - Thriving Ivory
*Somebody Will Find You - Sunrise Avenue
*Better Than Reality - Osmo Ikonen
Önskar jag kunde säga fleeer D:
5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär
* Flytta till ett slott i Skottland med alla jag känner 8D Fast om ingen ville hade jag bara flyttat till nåt varmt land..
*Betala av typ huset :'3
*Fixa hakan faktiskt xD
*Uppdatera min nya walkingcloset en gång för alla 8D
*Skänka lite till olika.. mojjs 8DD
6) Fem dåliga vanor
*Äter direkt när jag är hungrig D:
*Köra med min och Gretas ''Gud vad du är ful'' humor på folk som inte fattar att man skämtar e____e
*Somnar en stund mitt på dagen då och då 8D Men det är inte mitt fel, det är skolans..
*Sover på lektionerna ibland också. Men mindre sen efter jullovet tror jag xD
*Har en förmåga att alltid glömma mina läxor... Just det vi har engelska läxa till imorgon men min bok är i skolan D:
7) Fem saker du gillar att göra
*LYSSNA PÅ MUSIIIIIIIIK
*Vara med folk 8D
*GÅ PÅ UPPCON D: ♥
*Pussa Ellie~
*Spela Sims, WOWOWOWO
8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa
GUD VAD SVÅRT DET SKA VA DÅ D:
*Skinnbyxor LOLOLOLOOOOOOOL xD
*Byxor med tofsar runt
*Burka
*Sigenarkläder eller hur det stavas
*En 1700-tals peruk 8DD
9) Fem favoritsaker
*Min nagelfilsak 8D
*Min lillesnor ♥
*Mina sims 8D
*Mina... skivor OH YEAH
*Mina Paolo tröjor ♥
10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning
Hej jag har inga vänner.
*Alicia
*Lovisa
*Elin
*Linn
*Ove
*Sven
*Sten
*Stig
*Åke (farfar)
*Britt

Kommentarer
Postat av: lolo

hAHAHAH älska åke <33

2012-01-18 @ 07:44:15
Postat av: L

HEJ.

Jag heter L, och vi ska träffas på UppCon. ccccc:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0