Le Sophia <3

Majs jag vet, jag vet, jag vet att jag inte bloggade igår D: Var helt enkelt upptagen med att plugga till slöjd provet vi hade idag. Det gick... okej xD Hinner faktiskt inte blogga så mycket idag heller. Ska åka på öppet hus på två gymnasium med Jamie. Sen ska jag även försöka rita några klänningar. Haha, Anna tyckte nämligen att jag skulle skicka med några och mina mått när dom åker till Thailand så dom kan sy upp dom där. Och dom åker på lördag så jag har inte så mycket tid om man säger så xD
Idag opererade min kära lillasyster ögonen, måste tala med den lille sen ♥
Hehe, gollig liten bild från när vi var i Danmark en gång, nu är sötisen 7 ^^
Okeiiiii nu är det mat så jag hinner inte blogga mer! ADIOS~
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0