Finally från leh nyår

Finns det någon som är sämre än jag? Jag börjar tvivla på det. Här har jag setat och väntat på att Greta skulle lägga upp bilder från nyår. Sen inser jag. Idag. Att jag har hennes kamera. Fail. Tänkte först tömma hennes kamera och lägga upp hennes bilder men ICKE, hon har världens skummaste minneskort så det går tyvärr inte! Så jag tänkte lägga upp lite bilder och sen skriva lite om 2011, yayay 8D
Hehe. Jag har lärt känna många nya.. folk! Både i Sverige och utomlands ^^, I Sverige har vi ju till exempel Bianca och Zurima ^^ Sen Yulia, Steven, Jasper, Nathan, Soichiro och.. ja. Det var väl dom? Känner mig hemsk om jag har glömt nån D: Men jag älskar er alla HEHEHE ♥
Oj. Vad mycket man ser på den här bilden insåg jag nyss. Jaja det är Klas och Lars iaf!
Var på UppCon. Stört underbart! Åhåhåhååååååå Greta köpte biljetter till det här årets UppCon igår! JAG ÄR LYCKLIG. Längtar brutalt stört mycket. Kommer bli så underbart! Därifrån har jag ju också lärt känna lite folk kom jag på 8D Christopher och Jonathan mest ^^,
Hehe där såg man lite bättre!
Klassresan, seriously det glömmer jag aldrig ♥ Åhåhå sanningen är att jag älskar min klass. Och Göteborg <33 Bleh nu bestämmer jag att jag ska flytta dit för det är verkligen underbart ^^
Lars spela Skyrim lehleh.
Sommaren ♥ Kan ha varit en av dom bästa någonsin och jag längtar stört mycket efter nästa ^^ Saknar Maja och Tom D: Saknar att cykla till stranden på kvällen och bada, att vara i Västervik och gå på bio och att vara på tomten och spela badminton och bada ♥
OJOJOJOJ VI ÄR JU SÅ STÖRT SÖTA! Nu kom Klas. Bra. Jag vill äta. Hehe.
Jag var på Mallorca 8D Har vart där 2 gånger innan men.. ja.. Det var lite fest. Men jag missade Sunrise Ave då. Så jag ångrar mig. Det är inte ett bra minne D; </3
Fin fot.
Quite obviously Klas 8D Me gusta love mucho ♥
Har börjat lyssna på en del nya artister 8) Som.. Luke Conard, Jimmy Wong, Landon Austin, Håkan Hellström, Musiqq, Boyce Avenue, Chad Sugg och Alex Goot 8D (Råkar ju då vara vän med Landon och Fabian i Boyce Avenue, inte för att skryta eller så) Dom som påverkat mig mest skulle jag säga är... Håkan och.... Musiqq :) Sen började jag ju lyssna på Sunrise Avenue igen, AND IT FEELS REALLY AWESOME!!



Kom på vad jag skulle göra med livet 8D hehhehehehehe
HEHE kom just på det att iår har jag pratat med........ Landon och... MARATS ♥ HEHHEHEHE. När jag baka en tårta you know. *stolt chey*
Eh.. Kommer inte på nåt mer. Insåg nu hur oerhört ointressant mitt liv faktiskt är e____e Skottar pratar fint (y)
HEHEHE LEH KEYBOARD QUE ME GUSTA MUCHO <333
Det var det. Adjö mitt fina folk.
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste säga att jag är mycket stolt över ditt nya Håkan intresse, älskar Håkan ALLTID! Skulle också vilja be om en bild en enda bild där du inte gör en grimars eller din favo pose att hålla för ansiktet...okej...väntar med spänning!

Puss

Ps måste dejta innan jag drar till Thailand den 21a jan!!

2012-01-03 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0