Ellie <3

Heiheihei mitt folk! Hehe jag har 36487346456 bilder på datan  nu så jag måste lägga upp.. många! (y) Idag blir det lite bilder på Ellie, som är en liten skitunge för den delen.
Idag har jag varit på stan med Greta. Shoppade.. vit kajal, konsiilööörh (vet inte hur det stavas så jag tänker inte ens göra ett försök), en borste, pincett och strumpbyxor! SEN ÅT JAG PÅ NANCY'S OH YEAH! HAHAHAHA men det hände roligaste grejen ever! Typ allt pärlsocker hade ramlat av min kokosboll så jag försökte då trycka på det på kokosbollen igen, men då kokosbollar är runda ramlade den självklart ned på golvet. Tänkte ta upp den men en tjej som gick förbi såg den inte och sparkade den aslångt , hahahaha XDD
Annars idag.. Har jag varit i skolan och packat min väska till Klas 8D Åker typ direkt efter skolan imorgon så kommer inte hinna blogga nåt, utan bloggar när jag kommer hem på söndag ^^
HAHA FULASTE BILDEN PÅ ELLIE EVER!
Hihi Jesso hatea mig för dom här bilderna så jag var tvungen att ta bort hennes face! Ha det gött i helgen ^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0