Deppig chey

JAG ÄR JUST NU SÅ SJUKT DEPRIMERAD ATT DET BARA INTE FINNS.
1. Saknar UppCon. Så sjukt äckligt mycket. Jag saknar att vara omgiven av det underbara folket och bara känna mig allmänt.. glad e___e
2. Fulaste bilden ever men gud vad jag saknar sommaren. Jag saknar att vara på landet hela sommaren. Att bada på kvällen med min kära badkruka Maja, att åka till Västervik med henne och sen sova hos henne. Jag saknar den gången jag sov hos henne i Odensvi och vi flummade sönder för vi var så trötta ♥
Saknar att åka till Hängesten med Molly och Jamie och sova vid Sixgöl ♥ Kommer ni ihåg att jag var så här förra året också? Fett depp. Jag är alltid det på vintern D: Bara hoppas det går snabbt :/
3. Det här är jag. Ser ut som en tjock och äcklig 5-åring. Usch. Klas åker hem på söndag och då ska jag sluta äta, seriously. Och jag måste börja träna. Man ville ju hinna bli lite fit till sommaren men som om det kommer hända D: Helt forever alone (fast tekniskt sett vet jag att jag inte är det), men har en känsla av att jag kommer dö ensam (ja, helt ensam eftersom jag till och med kommer vara för fet och ful för mina 20 katter) om jag inte gör nåt åt det här </3
Sen går jag igenom lite changes i mitt liv. Mycket på grund av.. Musik e___e Folk måste tycka att jag är världens freak men SÅN ÄR JAG. Pratar helst inte om det heller. Eller kanske. Med vissa. Men det är jobbigt att gå runt och känna sig tjock och ful jämt. Min haka. Är det fulaste. Jag någonsin sett.
Slut på inlägg

Kommentarer
Postat av: Anna

Ok bruden så fort den här jävla förkylningen släppt så ska vi träffas du och jag... Vi ska prata lite SJÄLVBILD och SJÄLVKÄNSLA!!!! Puss på dig din uber fula unge....

2012-01-07 @ 00:09:44
Postat av: G

fin du är! :)

2012-01-07 @ 02:17:29
URL: http://giiru.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Träffen med anna behövs! Och hallå jag , elliot och nathy pathy har exakt samma haka !!!

2012-01-07 @ 11:38:27
Postat av: Linn Carlsson - Yolinn

ska vi inleda en diet tillsammans? :)

2012-01-07 @ 11:52:55
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0