Estocolmo

Usch. Kylan är verkligen brutal. Var som sagt i Stockholm idag ^^ Köpte nya mörkbli jeans på Åhléns City ^^ Det jobbiga med dom är dock att dom inte har några riktiga fickor D: Och eftersom kameran är på laddning kan ni TYVÄRR inte få några bilder på dom, haha. När vi kollade på junior VM folket kollade jag inte e__e Antagligen eftersom det var tusentals pers där och vi stod långt bak och jag är liten.. Men det gör ingenting.
Nu har mammi, Jamie Och Ellie Bellie Skrutton Button Boy kommit hem ^^ Jag och Klas byggde lego med Ellie och grejer ^^ Åh vad jag har saknat min lilla skitunge ♥
Ja nu har ju då Klas åkt hem (eller ja till sin mormor, han åker i morgon bitti) så det är ju ganska depp. Haha verkligen vad jag behöver (y) Nu har jag tid att.. skriva, spela och lyssna på vad för musik jag vill, det är väl det enda som är ''bra''. Ni vet nämligen inte hur jobbigt det är när man vill skriva och inte har tid D: Texter menar jag då.. Skriver några av mina bästa i depptider om ni känner er intresserade (y) Men e flesta jag lägger upp nu är gamla texter.
Jag skulle vilja passa på att hälsa min kära vän Greta tack för inlägget hon skrev! Och hälsa tillbaks att hon är den finaste jag vet ^^ Och tack för att du finns min raring, du hjälper mig så mycket ♥
Haha och förresten rensar jag bara bort random 9gag bilder, så känn er bara träffade av den nedersta bilden om ni gjort nåt mot mig och redan vet att jag hatar er 8D Men jag hatar inte många så det lär vara lugnt, haha.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0