Mat..?

Hejhej mina fina vänner. Här kommer jag med en stor bekännelse. Låg uppe halva natten i all min ensamhet och var allmänt deprimerad. Sen kunde jag inte sova för jag inte kunde andas, trevligt va? Så gick jag upp kvart i tio idag. Ja. Märkte just att Klas döpt om min spellista med Trolle och lagt Skrillex låtar i mina spellistor. Det var mindre trevligt e___e
HOWEVER. Idag har jag varit duktig och städat vardagsrummet ^^ Tror dock inte att jag kommer vara så duktigt att jag kommer städa mitt rum också, om jag inte blir tvingad. Jag vill också passa på att säga att jag har världens fulaste design på bloggen, måste verkligen göra en ny D: Eller ja, header kanske det heter..
Börjar skolan imorgon eller på tisdag? Har verkligen ingen aning, måste kolla på hemsidan e___e Hoppas det är på tisdag i alla fall, men då måste jag hämta Elliot på dagis imorgon, haha. Har försökt att få tag på Greta också så jag kan tvinga henne att gå med mig och köpa nytt busskort MEN MÄNNISKAN SVARAR JU INTE D: Alltså jag vill ha mat och jag vet att det verkligen är hur sjukt som helst för jag äter jämt. OH NOOOOO JAG KOMMER BLI ENORM.



Eh jag tänkte precis skriva nåt men jag glömde vad e___e
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0