Vm guld till Sverige 8D

Ligger i sängen och lyssnar på Lukes vlog. Han pratar om bajs. Äckligt.
HOWEVER!!! SVERIGE VANN HOCKEYN IGÅR, YAYAYAY 8D *firar* Eller ja egentligen var det ju imorse e__e Gick och la mig 6 imorse, det känns ju bra (y) Men just eftersom dom vann så vill ju Jesso träffa alla spelare i Stockholm imorgon, och eftersom hon är forever alone och inte har några vänner bad hon mig och Klas att följa med! Ganska bra egentligen, eftersom jag tjatat så länge om att jag måste dit, hehe. Behöver.. Två par nya jeans, en hatt och mörkblå tights 8D Mina byxor gic sönder igår, HÖHÖHÖHÖÖÖÖ. Men oroa er inte, jag har mer än ett par byxor :)
Fick just ett mail från Boyce Ave att dom har rea på turné biljetter. SYND FÖR MIG, dom kommer typ bara till Storbritannien och Irland i Europa e___e MEN man fick i alla fall lite fina bilder på dom i mailet 8D
Jag menar ju fortfarande inte att skryta meneh... jag är ju fortfarande vän  med Fabian på facebook, hehehehehe.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0