Bio med Anna och nyinskaffade ting

Hejsan mina vänner! JAG VET ATT JAG INTE BLOGGAR, OKOK?!?!? Men min internet sticka är trasig. Hur som står jag i kö på telenors kundtjänst just nu och hoppas att dom ska kunna tala om vart jag kan skaffa en ny. Har nämligen letat överallt men det är ingen som får in dom längre e____e
Okej, men jag har knappt jobbat nu i veckan för det varit så lite folk ute på banan. Det var två som hade anmält sig till imorgon så jag fick ledigt! Ganska skönt. Man ska inte behöva gå upp halv åtta på sommarlovet </3 Så imorgon ska jag ta och träffa min Cica ^^ Har ledigt hela nästa vecka, som jag kommer spendera med Linn och Elin på hemliga uppdrag på Stockholms gator.
Här bestämde jag mig för att det blev för mycket text och kastade in en bild på mina kläder idag, köpte kjolen igår och ett vitt och ett svart linne idag, det behöver man alltid och mina hade börjat bli skruttiga.
Ibland blir man ledsen.. De kunde inte hjälpa mig för att det var skrivet i Beckys namn, så nu måste jag vänta på att hon kommer hem från Ecuador om typ 20 år så hon kan fixa det -.-'
Och där var det andra..
Och så om bion då. Var på bio med Anna idag och såg Cockpit, den hade premiär igår. Den var helt okej, men ganska awkward ibland, skulle inte se den igen xD Så det var allt för mig idag, imorgon ska jag träffa Cica så vi får se när jag bloggar igen ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0