Inhandlat på UppCon 2012

Kom just på att jag skulle lägga upp bilder på vad jag köpt på uppcon iår. Så det ska jag göra innan jag går till affären och köper lördagsmys som jag ska förtära i all min ensamhet.
Ska ju då köpa en ny mobil eftersom min är från stenåldern, men jag tyckte i alla fall att den kunde vara lite fin under tiden i alla fall ^^
Köpte lite ringar 8D Tycker dock att chokladringen vore finare utan pärlan :(
Och mina halsband samt ytterst vackra ögon!
Och sist men inte minst min klänning. Jag köpte en underkjol till den också. Observera att jag bara kommer använda den på konvent och aldrig någonsin bland vanliga människor e_____e
Köpte även en del örhängen och fimo sticks till naglarna, men dom är för små och detaljerade för att det ska synas bra i camen xD Ja men det var allt, nu ska jag nog bege mig och handla.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0