Skal träffa Gluebread!

Goddagens! Igår var jag med min Cica, vi åt gurka och morötter med dip och myste ^^ Idag ska jag träffa Gluebread (Linn, that is), för att göra lite planer för veckan. Vet inte vart och när vi ska ses än, men det löser sig! Först måste jag äta, duscha, göra mig i ordning och städa, så det lär nog ta ett tag xD
Jag är lite störd så jag har tänkt på det där, är det bara jag som stoppar in foten först?
Kom på att jag inte har skrivit om skolan. Kom då in på hotell och turism på Stockholms hotell och restaurangskola. Först pratades det om att mina kusin Erik och Marcus skulle gå där också, men så blev det inte :( Hur som, början den 20e och antar att det kommer gå bra! Adjö med er, nu ska jag gå och göra frukost ^^
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blir nog bra med det gymnasiet :P

jag stoppar ocksa alltid in foten forst:p

2012-07-19 @ 15:49:00
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0