Till papi!

Hola amigos! Igår var jag då på bio med Lollo på Heron. Det var ytterst trevligt! Vi såg Snövit. Det var någon jag känner som hade sett den (minns inte vem) och sa att den var dålig, men jag tyckte i alla fall att den var bra ^^ Men ganska lång.. Och hon föll för fel kille också xD Hann dock inte ta en smoothie innan vi åkte, så jag gjorde en milkshake på bären i kylen när jag kom hem ^^
Och en random bild på baby Nathy för att han är den snyggaste!
Idag ska jag hem till pappa! Först sa dom att dom ville att jag skulle ta ett tåg så jag var framme i Gnesta vid 12, så jag trodde jag hade jättebråttom, men sen bestämde dom sig för att det var för tidigt så nu ska jag åka vid ett istället e___e Hur som, ska bli kul att komma dit! Trots att barnen är så vilda.. Men jag kan ju spela sims där så jag är nöjd. Eller mer än nöjd, asexcited faktiskt. Hoppas i alla fall han laga kyckling i helgen e____e Annars får han smisk!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0