9a ♥

Man blir på fullaste allvar socialt handikappad av att vara borta från bloggen i flera veckor.. Man skulle ju kunna tro att jag slutat blogga helt.. Men det har jag inte! Så nu får jag ta och skriva om allt som har hänt, börjar med allt om klassen~
Dagen innan skolavslutningen hade vi femkamp mot 9b och avslutningslunch. Femkampen var vi i åsneklubben inte med på.. Elin och Greta tvingades men flydde panikartat så fort de fick en chans, varpå vi gömde oss i skogen. På avslutningslunchen fick vi höra att det blev oavgjort, men klasserna bråkade om det som vanligt 8) Har ingen egen kamera och det finns inte så mycket bilder, men jag ska se vad jag hittar ^^
Greta hoppar fram lite sneaky bakom Elin~







WOOPWOOP asså Erika så söt xD
Ja! Sen hade vi ju då skolavslutning. Hittar seriöst inga bilder på mig och mina vänner från den, men jag vet att det togs en del e____e Men det kanske är för allas bästa, Greta grät ju som en.. gråtis. Tyckte lite synd om henne :/ Själv svalde jag gråten 8) Klas, mormor och pappa var där och när vi var klara åt jag och Klas på Torekällberget. Förresten höjde jag mig i fem ämnen så jag var glad tjej ^^
På kvällen träffade vi klassen i Pershagen, men inte så länge eftersom de vilselett oss. Alltså mig, Greta, Filip och Klas e___e Så det skriver jag inte om! Dagen efter var klassen hemma hos Felicia och åt tacos och hade typ femkamp. Jag hatar femkamp 8D
På de första bilderna på mig och Greta gör vi inget olämpligt, utan försöker spränga en ballong mellan oss. Vi klarade det aldrig för ballongen var inte tillräckligt uppblåst :( Men det var väl lika bra det för jag var livrädd för smällen xD
Klas kommer hata mig för att jag la upp den där bilden på honom, men jag var bara tvungen xD Till hans försvar var det mashmallowimunnentävling (bästa ordet btw), men Erik vann :( Tänker dock inte lägga upp en bild på den vinnande mannen, det var bara vidrigt.
Och tyvärr kunde jag inte närvara på den sista bilden då jag var upptagen med att spela badminton med Emir, Lars och Flisan 8) Trodde inte vi skulle vara där så länge, men det var vi, så jag fick ha på mig Klas kläder. Han var dock inte naken, utan hade kläder med sig i en väska 8)
Så, det tog mig 653458 år att skriva så nu ger jag mig för denna dag, tack och adjö! ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0