Bröllopsmiddagen

Som jag trodde fick jag ingen tid till att blogga igår, kom nämligen hem vid halv ett igår, vilket var långt efter läggdags e___e Jag hade det hur som helst mycket trevligt igår. Alla hade redan gått på nbåten när jag kom dit så jag fick klämma mig in hos lillkusinerna e_______e  Hur som fick jag sitta med mormor och mina kusiner Jesper och Marcus sen så det var trevligt ^^Tyckte dock att båten åkte runt lite för länge, åkte sju och kom in halv sju..
Anna och Mattias var supersöta! Mattias stod och sjöng också och han blev tårögd, supersöt ^^ Bröllopet var en överraskning från Anna på hans fyrtioårsdag, så gulligt! Så Anna, nu säger jag återigen grattis, det var superfint! ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0