Friskare~

Hejsan alla barnen! Vaknade igår med maginfluensa, WOOOOHOOO! Mår bättre nu men jag var tvungen att vara hemma idag för att inte smitta mitt goda folk i skolan. På tal om det folket hade de tydligen sagt till Greta att vi är bjudna på avslutningsfesten (som inte blir på Torpa). Antar att jag och Klas också är bjudna e_____e Skulle till Stockholm med Greta imorgon men det går alltså inte :( Får helt enkelt ta och åka till stan på torsdag eller fredag efter skolan för att leta efter skor till avslutningen.
Neeeeee~~~
Eftersom att jag legat på badrumsgolvet det senaste dygnet kanske ni kan tänka er att jag inte har så där jättemycket att blogga om 8) Ska väl bara säga att Project Runway All Stars börjar i kväll på trean och det är dubbelavsnitt ^^ WOOOOHOO nu är jag lycklig :D Förresten kommer mamma med pasta från Nancy's snart så jag är superlycklig* 8D
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack bästaste ruuudi men att vi var supersöta... Nja jag tyckte snarare att jag var snygg, cool och såg ut som 22...( en 22 åring i värsta tantfrisyren!) tack ändå att du var där det blev dock inte så mycket tid att prata på så jag träffas gärna nån dag och hår igenom livet ( ditt )! Stackars dig som blev sjuk, det är Andres som smittat dig fy för honom! Jag är också super lycklig för prodject runway, i love it!

Krya på dig puss Anna

2012-06-05 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0