Min mosters bröllopsmiddag

Idag gifte sig min kära moster Anna. Var inte där men jag har sett bilder på det, så söta! Hur som har dom en bröllopsmiddag/födelsedagsmiddag för maken på morfars räkbåt i Stockholm nu ikväll. Själv ska jag dock äta tacos. Var nämligen allergisk mot räkor när jag var mindre, och det är bättre att vara på den säkra sidan :) Just nu sitter jag hemma hos Becky som just flyttat in i en ny lägenhet på Söder :) Hon sutter och matar min lilla baby Nathy, som för den delen verkade ytterst lycklig över att se mig här! Nu ska jag nog avsluta mitt bloggande. Jag ska gå på båten i Slussen om ungefär en timma så jag får väl gå snart ^^ Båten går dock inte förrän sju, vilket är bra eftersom jag inte vet vart den ligger e_______e Kommer nog hem ganska sent ikväll  så jag vet inte om jag kommer hinna blogga något mer idag, men ni får ha det så bra så länge! ^^

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0