Myskväll INTE inställd pga. sjukdom

Jesso har blivit sjuk så vår dag på stan blev inställd, men samma sak gäller inte vår 1D myskväll! Idag kom jag hem ett för vi hade inget att göra i skolan, så det var ganska kul. Hade so redovisning och hade panik för att hon skulle ställa massa frågor vi inte skulle kunna svara på under redovisningen men det hade hon inte tid med 8D Fick tillbaka samhällskunskapen, fick vg på den ^^ Så nu är jag äntligen klar med allt i skolan. Hade även min sista spanska lektion. Lite småsorgligt, även fast jag hatar spanska xD Men vi fick glass så jagvar nöjd 8)
Hej jag orkar inte blogga mer men jag önskar er ett underbart liv!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0