UppCon 12 ♥

Hejsan mina vänner! Nu skal jag skriva om UppCon~ Men först får jag ta och skriva om när Bianca kom 8) Bianca flög ner till Stockholm och Gretolf hämtade henne där. Jag skulle med men.. det gick inte 8) Dom kom till mig för att baka, det var trevligt! Vi skulle dela ut allt till UppCon folket meneh.. så blev det inte e___e Men det tog slut i alla fall 8D Sedan var vi hos Greta, och åt även på Mc Donald's 8)
En vacker bild på vad vi förtärde 8) Jag och Greta delade på ett paket och för första gången var jag den som åt minst av alla 8D Kan bero på att jag åt kycklingsallad innan men i alla fall..
På fredagen åkte vi då till UppCon och jag får väl ta att samanfatta helgen lite kort! Vi träffade en som Greta kände lite på fb som vi skulle vara med, men jag var med hene mest 8) Hon heter Filippa och är en mycket fin häst! Iår gick jag inte på någon nav konserterna, utan vandrade iväg i all min ensamhet och handlade lite under tiden 8) Planerar att sno Jessicas kamera och lägga upp bilder på allt jag köpte, för det blev en hel del.
Det fanns på allvar bara två bilder som jag är taggad i från UppCon, så ni får stå ut med att det inte blir så mycket bilder på degiga lilla mig idag! Förresten är det Filippa i svart som står framför oss där. Jag visste inte hur hon såg ut då och Greta såg henne inte så det var fail, för det var bara jag som såg henne helatiden xD
Och den andra vackra bilden!
Ja alltså, under helgen gjorde vi massor och ingenting 8) Jag gjorde pärlplattor två gånger (likt en chef), men skänkte bort båda. Fick ofantlig många gånger springa upp och laga Biancas Zelda cosplay. På tal om den träffade hon två andra mycket vackra figurer från Zelda! Dom råkade bli hennes bästa vänner som hon var med hela helgen xD Och Greta var nog med Julia mest när jag inte var med henne.
Woopwoop, idag ska jag till Klas men innan ska jag till stan, så nu ska jag nog börja göra mig i ordning. Vi får se om jag hinner blogga mer, annars kommer jag tillbaka på fredag :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0