11-07/2010

Den 2:a juli åkte vi till Småland, jag, mamma, Elliot och Jamie. På kvällen kom en jobbarkompis till Jamie hit, och dagen efter kom Jessica och Rebecca med Ssk. Kevin, Jessica, Rebecca och Jamie åkte hem på måndagen. På natten till tisdagen föll Elliot ur sängen. När vi åkte till akuten dagen efter visade det sig att han brutit nyckelbenet!
Onsdag 24-07 ska jag, Maja och Marie på bio i Västervik och se på Eclipse.
(Kommentar: Kortfattad man var här då! Men jag kommer ihåg det där.. Vi har världens högsta säng och Ellie ramlade ned vid mina fötter och slutade inte skrika D: Tråkigt att jag slutat skriva från dagboken förresten, det måste jag verkligen fortsätta med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0