Dag 13

What's your religion?
Ingen e___e Mamma och Rebecca är typ kristna, och så min farmor och farfar, men det är typ ingen annan i min släkt som är det. Och jag tvivlar på att vi har muslimer eller nåt annat jucks i familjen xD I sjuan när vi skulle skriva ett inlämningsarbete skulle vi skriva om vi var troende, agnostiker, sekulariserade eller ateister. Då skrev jag agnostiker, men det hade jag verkligen inte svarat nu. Jag tycker den där Gud gubben är elak! Alltså eftersom det står att folk med ett öga eller typ handikappade är mindre värda i bibeln e___e MAN TACKAR! Jag kommer komma till helvetet, men det gör inget för jag tror ändå inte på ett liv efter döde 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0