En dag på stan

Hejsan! Idag gick jag fem över två från skolan, så jag slapp spanskan 8DDD Pappa hämtade mig så åkte han, jag och mamma och fixade mitt ID. Det var verkligen på tiden! Så när det är klart kan jag få ett kort också, wohoo! Det var ju då meningen att jag skulle äta på stan med pappa och Anna-Karin, så jag skuttade runt i stan i ett par timmar, sen när jag ringde Anna-Karin för att kolla vart hon var vid fem sa hon att hon var hemma sjuk e___e Visserligen hade hon sagt att hon var sjuk, men jag visste inte att hon var så sjuk D:
Men jag fick ju i alla fall lite gjort i all min ensamhet på stan.
Köpte nya skor ^^ Har velat det hur länge som helst! Ballerinaskorna behöver jag mest till UppCon faktiskt. Jag kommer ihåg när det bara var emos som hade de andra xD
Så köpte jag lite nagellacket med presentkortet från Klas ^^ Han fick det när han köpte en tröja så xD Ville mest åt det röda, så jag har ett bra rött nagellack till mina naglar till UppCon ^^ Snacka om att allt handlar om UppCon nu XD Det ser ut att vara orange på bilden men det är det alltså icke e___e Längtar så himla mycket DD:
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0