Håkan ♥

Fick just reda på att Jesso fick en affisch när hon var och kollade på 2 steg från Håkan, och att hon gjort sig av med den. Hon trodde tydligen att hon hade gett den till mig men nej D;
Men i alla fall. Håkan förgyller verkligen mitt liv ♥
Idag var jag med Greta på stan och när jag gick till bussen tänkte jag på alla Håkan grejer jag måste köpa, SÅ SER JAG EN TJEJ MED EN VACKER HÅKAN PÅSE <33 Det är sånt där som gör ens dag 8) HAN ÄR JU SÅ FIN D: Jag stog och stirrade. Mycket 8)
Det var till och med den där 8) KÄNNER NI INTE VAD LYCKLIG MAN BLIR I HJÄRTAT AV ATT KOLLA PÅ MÄNNISKAN!?!?!?!?
H.H'sRooney

Kommentarer
Postat av: Rebecka

håkan är kärlek!

2012-03-31 @ 22:35:25
URL: http://hakanhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0