Jessicas födelsedag och min helg hos pappa

Som vanligt, inga bilder från det jag varit med om. MEN ni får ta och vara lugna. Idag fyller Jesso 20, stor tjej nu! Visste inte vad jag skulle köpa och hon visste inte vad hon ville ha så jag köpte bara en kakburk och ett nyckelskåp till henne xD Igår var min kära släktkaka här och firade henne, men då var jag ju inte hemma. Så jag åt smörgåstårta idag istället! Den var väldigt äcklig :)
Ja jag har ju då vart utan smink hela helgen och det är cirka så jag känt mig 8)
I fredags hämtade jag och Greta Elliot på dagis. Vi hade bara 45 minuter tills pappa skulle hämta oss så vi gick hem i ytterst rask takt! Sen var vi så slut så vi stannade på ett konditori på vägen och köpte varsittvaniljhjärta och chokladbiskvi 8)
Jag och Greta har inte gjort mycket hos pappa.. Jag satt och spelade sims, inte minst imorse när hon låg och sov fortfarande, haha xD Sen har vi spelat Mario Kart och låst upp nya banor ^^ Det var ytterst trevligt! Igår när vi skulle gå och handla på Ica höll Greta på att avlida. Söt hon är, har aldrig träffat en latare person! ♥ Hon är till och med latare än mig och tro mig, då är man lat. Vi hade tänkt att baka i helgen också, men så blev det alltså inte XD
Och så melodifestivalen.. VADÅ ATT TORSTEN FLINK KOM TREA ENLIGT TITTARNAS RÖSTER? Folk måste ju vara sjuka i huvudet e___e Jag hade tippat på att Danny eller Loreen skulle vinna och att Ulrik och Molly skulle komma trea och fyra men så blev det alltså inte! Ulrik var bäst 8)
Nu ska jag faktiskt vara duktig och fortsätta renskriva mitt so arbete som ska vara inne nästa torsdag :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0