Koh Phangan

Heisan meinen folken! Nu skriver jag lite mer om igår :) Hämtade Ellie med Greta och skyndade att gå och lämna honom hos mammi. Sen åkte vi till Stockholm 8D Det blev jag, Jamie, Molly, Linn, Greta, Becky och Andres till Koh Phangan. Jesso  ville inte för hon tycker inte om maten där, men eftersom hon gav mig 500 spänn tycker jag nog ändå att det är ganska lugnt :) Eftersom att jag inte har någon aning om vart min kamera är (HERRE MIN JESUS, HAR NÅGON SETT DEN!?!?) så har jag snott bilder från Linns blogg. Inte många dock, det blev typ inga bilder xD
Kvällen inleddes smidigt med att Andres precis när jag fått min förrätt spillde ut cirka en hel cola i den och över hela mig 8) Han bad om ursäkt typ 8320 gånger och skrev till och med på facebook xD Men mig gjorde det inte så mycket :) Åt kycklingplättar, kycklingspett och rocky roadtårta, JAMIE TYCKTE VI SKULLE KÖRA PÅ HELA TJOTTAFRÄSISEN! Drack även två kokosshakes, gud vad gott det är, BEHÖVER NU O_________O Men som ni kanske kan gissa blev jag ganska mätt..
... Så mätt att jag knappt klarade av att gå. Låg helt död på tåget och när vi skulle till bussen i Östertälje fick Jamie ta min väska och Greta bar mig på ryggen. Sov typ direkt när jag kom hem, ändå var jag stört trött idag i skolan. Vår lärare på lektionen bara ''Kolla på dom, båda sover'' åt mig och Greta. Så alla stirrade D;
GE. MIG. KOKOSSHAKEN. NU.
Hur som är jag hos pappa nu. Fick kyckling och kladdkaka och två nya simsspel som present :D Tänkte spela hela natten, men nu pratar ja med Klas ^^ Det är bättre (y) Av Greta fick jag ju då Håkan Hellströms bok, och gud vad exalterad jag var! Är på sida.. 170 nånting tror jag xD
Icke min cheesecake 8)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hej!

Gillar du bloggar med mode och olika shoppingtips?

En blogg med inspiration från asien, med sminktips, nailinspo och annat skoj? En blogg som helt enkelt är kawaii?



Isf MÅSTE du bara spana in min blogg http://wronginalltherightways.blogg.se

2012-04-01 @ 12:26:17
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0