Lördagsmys

Hejsan! Förlåt mig för jag inte bloggde igår e___e Klas var hemma från skolan så jag tyckte att jag skulle passa på att vara med honom innan jag åker hem ♥ Vi var och handlade, sen var vi bara hemma hela dan. Åt tacos också ^^ I torsdags kväll var vi på fritidsgården (y) I en halvtimme bara, Rasmus drog med oss dit e___e Det var till och med mer dött än på fritidsgården på skolan, DET VAR JU BARA SMÅBARN DÄR D: Och när jag säger småbarn menar jag verkligen småbarn, typ såna från sexårs och dagis O___O
Okej den där är söt ♥♥
Nu är Oliver här också. Klas hade väl för tråkigt med bara mig :( Eller så blev han för sugen på att spela Cod e__e Det får han nämligen inte för mig idag :) Om jag inte sover, då får han. Så jag passar bara på att vara lite osocial jag med. Igår hade jag tänkt att plugga biologi hela dagen, men jag gör det imorgon på tåget. Och så hela veckan innan jag har prov. Måste verkligen få vg, det skulle suga att sänka sig sista terminen, även om det inte hade spelat så stor roll </3
OIZAN det var en busig Samu! Hehe ^^
Det var något jag tänkte skriva om.. e___e JUST DET! Anna-Karin sa att vi skulle överraska pappa med kebab (hehehehehe) nån dag i veckan. Det tycker jag låter som en ytterst bra plan! Förstår dock inte varför e___e Men men, har ju inte träffat min käre fader på fyra veckor eftersom jag varit med Klas D; Men klaga ska man inte göra ^^
Ikväll tror jag att vi är själva här. Vi ska baka tårta och kolla på melodifestivalen, det kommer bli mys ^^ Det var nog allt för mig för den här gången, hej så länge! ♥
Veronica

Kommentarer
Postat av: Felicia Andersson

fin blogg!

2012-03-03 @ 13:56:11
URL: http://superh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0