Några gånger med Greta

Idag hade vi ingen nyhetsbevakning så vi fick gå tidigare 8D Åt pizza till lunch och sen hade vi hemkunskap och lagade kyckling, och jag är hungrig? :o Det är inte normalt.. Greta var ju då med mig i helgen och såg hur stört mycket jag äter.. Med tanke på hur mycket jag äter borde jag vara enorm e____e
Ja. Greta gjorde fina frisyrer på mig en gång 8) På tal om Greta ska hon och jag försöka få MVG i hemkunskap och musik. Får väl se hur det går!
Imorgon ska Greta hit så ska vi göra hemkunskapsläxan; att laga raggmunk. Sen ska vi göra nån annan mat med kyckling så vi kan hålla en lektion för klassen xD Måste även lära mig att lägga upp ris snyggt till nästa vecka och tvätta D;
MEN VAD ÄR DET FÖR FEL, VARFÖR VÄNTS BILDERNA FÖR!?!?!? D;
På torsdag har vi nationella i biologi, sen ska jag vara med Cica! ♥ Det var länge sen. Förresten fick jag vg+ på historian. Elin säger att jag är duktig men i so vill jag inte påstå det, har alltid haft vg i det så jag har ju inte höjt mig precis xD
Framför allt den där sista bilden på Greta tycker jag är riktigt het ♥
Vill ni veta en sak? Det är 13 veckor och en dag till skolavslutningen och 13 veckor och 5 dagar till UppCon 8DD
Veronica

Kommentarer
Postat av: Sarah - Många tävlingar på gång!

- Hej!

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna vilket iphone skal du vill :) Var gärna med och tävla!

ha en bra dag



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2012/march/vinn-ett-iphone-skal.html#comment

2012-03-12 @ 19:03:17
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0