Nationella i biologi

Idag hade vi nationella i biologi typ halva dan. Hemskt. Fruktansvärt. Men vi slapp ju i alla fall spanskan och engelskan, but most importantly.. VI MISSADE IDROTTEN 8D Hur som helst gick det fruktansvärt dåligt. Så dåligt att det inte är omöjligt att jag får ig e___e Ja, säger hon som fick mvg på provet. men grejen är den att man får inte veta vad som kommer så man har ingen aning vad man ska plugga på e___e Jaja, han sa att det inte påverkar betyget om man misslyckas så det får väl gå som det gick!
igår var jag hemma hos min Gretus då! Vi lagade raggmunk med fetaost och oliver. Den fick hennes föräldrar äta upp för ingen av oss äter det 8) Sen lagade vi kycklingpasta också, den var mycket god! Vi ska ha lektion på hemkunskapen nästa vecka och laga det O___O AWKWARD! Men vad gör man inte för betygen? ^^
Skulle ju då vara med Alicia idag men tydligen hade jag skrivit att jag skulle vara med henne imorgon här på bloggen, så så får det bli xD Men då måste hon komma hit för jag hämtar Elliot på torsdagar </3 Det är bättre hos henne 8) Och då måste jag ju städa mitt rum idag också D; </3
Okej nu blir det nog bara lite heta bilder resten av inlägget 8))
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0