Pappas och Anna-Karins förlovningsdag

Hejsan! Som ni ser på rubriken är det pappas och Anna-Karins förlovningsdag idag! Nu har de varit förlovade i två år ^^ Skulle ringa pappa och gratta, men det var ju någe med tele2 imorse xD Hur som haver har jag i alla fall gjort det nu! Jag försov mig imorse, så jag missade idrotten :/ Det var Alicia som ringde och väckte mig xD Kunde det inte hänt när vi hade nån hemsk sport på idrotten istället för redskap? :(
Hade tandläkartid idag, men imorse ringde de och sa att min kära tandläkare blivit sjuk! Så nu har jag ny tid på tisdag, och jag kunde därför gå på fotograferingen för jobbet. Först fick alla stå och posera tillsammans, sen tog dom kort på mig och Jacob. Han gick i min klass förut, han ska också jobba i en av kioskerna i sommar xD Lite halvawkward, jag fick stå med ryggen mot honom med han typ hängades över mina axlar xD Lägger väl upp några bilder när de lagts upp på hemsidan :p
VARFÖR HAR JAG ENS DEN HÄR!?!?!?
Ja jag missade ju så musik provet så jag vet inte när jag ska göra det e___e Idag regnade det! 8D Asnice, sist det var nederbör var det typ snö xDD Vi får se om jag hinner blogga imorgon, ska ju då till Koh Pangan! Det blir jag, Greta, Linn, Jessica, Molly, Jamie, Rebecca, Andres och Nathan XD
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0