Sova <3

Luuhluuh! Hade fysikprov idag, det gick väl okej. G kanske... Han sa att man får fem extra poäng om man svarade på arabiska, så jag skrev typ "Allahu akbar. Iinta hebbab Makdessi!". Får se hur det går xD Skulle haft musikprov imorgon, men jag har tandläkartid då. Har ingen aning när jag ska göra det :s Sen skulle dom ta kort som alla som ska jobba i restaurangen som Jamie blivit delägare vid tre, men det är då min tandläkartid är, så jag kommer tyvärr att missa det :/ Efter jag varit hos tandläkaren ska jag nog gå och hämta ut mitt id kort.
Nej men jag ska faktiskt det, nu måste jag det xD
Idag var det världens segaste dag, som det alltid är på tisdagar. Har spanska sista lektionen, trodde jag skulle dö. Men vi hade ingen vanlig spanska. Vår lärare berättade om vart han kom från och så. Han sa att deras stad skulle förstöras för man ville komma åt koppar, så alla var tvungna att flytta. Han blev satt i konsentrationsläger i en månad eftersom han hade en annan politisk åsikt än vad de som styrde hade. Sedan blev han utvisad från provinsen och kom till Sverige. Höll på att börja böla O_____O
Fyller år om två dagar, yayayay! Ska till Koh Pangan, en thairestaurang i Stockholm, med Greta, Alicia, Jamie, Jessica, Molly, Rebecca, Andres och lille Nathan ^^ Det kommer bli underbart, längtar massor! Eftersom att morfar äger den byggnanden äter vi gratis där, vilket gör det hela ännu mer awesome!
Efter skolan idag var jag och Greta och bokade bord på Minako (en japansk restaurang) tills på söndag. Det blir att äta där när jag kommer hem från pappa ^^ Antagligen blir det jag, Greta, Alicia, Elin, Lovisa, Lars, Linn och Malin ^^ Lars ensam kille, for the win! Får fira min födelsedag med Klas nästa vecka när han kommer också, FIRAFIRAFIRA! ♥
Idag var jag faktiskt duktig och lämnade in mitt religionsarbete! 20 sidor blev det O______O SÅ. Nu är jag nog klar med att blogga, det blev en del xD Så jag skriver igen imorgon ^^ Adios! Tänkte sova lite 8)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0