Till pappis!

YAY! Idag hade vi inga lektioner efter lunch,så vi slutade jättetidigt! 8) När jag kom hem diskade jag efter maten igår xD Jag passade ju Elliot igår och skulle diskat efter oss, men det var Elliots fel att jag inte hann det e___e Han tog som vanligt 3758734 år på sig att äta, så när han ätit upp var det läggdags. Låg hos honom i två timmar och han somnade inte e___e Så när Jessica kom hem fick hon ta honom och jag rullade dödstrött in i mitt rum.
Jag varnar er, det kommer komma väldigt fula bilder på mig här. Bilder som är allt för fula för att lägga upp på facebook xD Hursom, på måndag har vi ingen skola för killarna har utvecklingssamtal på skoltid 8D Jag funderar på att stanna hos pappa tills på tisdag, men vi får väl se hur det blir med det.
Där var en ja... Känner att jag verkligen borde plugga i helgen för på onsdag har vi musikprov och på torsdag so prov, sen har vi novell inlämning tills på fredag också D; Jag skriver om en som dör, kanske lägger upp den på bloggen när den är klar xD Kort sagt, jag kommer inte ha lika mycket tid som vanligt till att spela sims i helgen D;
... Och så den andra! Ser ut som dinosaurienäsan 101 xD Men tycker fortfarande jag ser ut lite som Ingrid på den XDD Och då syftar jag inte på min hemska mentor e___e
Jag vill ha kyckling hos pappa men jag inser att jag inte kommer få det eftersom vi åt det förra helgen jag var där D;
'
Saknar Malin! Nu skal jag stedah mitt rom innan pappis kommer!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0