Uppflyttade prov

Både musik och so provet blev tydligen uppflyttade tills nästa vecka, så här sitter jag och ger mig själv tid för att fixa svenskan istället ^^ Men självklart med klassisk musik i bakgrunden! Åt just en äcklig sallad också 8) Det blir mer mat sen! På tal om att bli tjok var jag faktiskt väldigt duktigt på idrotten med Greta idag! Eftersom han som renoverat gympasalen satt hänglås på dörrarna till redskapen var det valfritt, så vi körde badminton 8D Men gud vad ansträngande det är! Greta är lång och kan vifta med armarna och skutta lite då, medan en sån som jag som är ''något'' mindre springer runt som en galning xD Längtar tills sommaren, då kommer jag spela massor badminton ^^
OKEJ NOG OM DET!
Jag hade lovat Lovisa att vi skulle vara imorgon för ett tag sedan, men helt glömt bort det! Så hon får först följa med mig och Greta till stan och hämta Elliot och sen följa med till Gröndal, tycker synd om kvinnan! :o
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för din superfina komentar!:)

2012-03-21 @ 18:44:10
URL: http://hakanhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0