Ze uppdatering 8D

Nu hinner jag blogga en liten stund innan jag sätter igång att plugga fysik. Hade muntligt so prov idag, snodde tydligen en fråga från Greta, I'M SO SORRY D; Hann inte skriva ut so:n för Jasmina är cp majs </3 Så jag får göra det på lunchen imorgon. Hade ingen hemkunskap och därmed ingen elevens val eftersom jag numera har hemkunskap som elevens val också 8D
Fler random mobilbilder från skolan!
Som ni vet var jag hos min käre Klas i helgen. Sj har haft lite problem i helgen om man säger så. I fredags var tåget försenat, så jag kom fram typ en timma och 10 minuter för sent, men igår var det "något värre". Skulle varit i Syd fem i 8, kom hem typ kvart i 11. Tog fem och en halv timma, YAY! Och sjävklart är personalen informativa och talar om att en ledning är av och att de tar en omväg till Stockholm och inte stannar i Södertälje, jadå 8) Så jag fick pendla hem sen, men jag hade ju i alla fall tid att skriva klart mitt arbete 8D Dock var jag uppe till efter ett för det inte ville bifogas när jag skulle maila det e___e
Igår firade jag och Klas ett halvår ^^ Blev inte mycket till firande egentligen, men i alla fall! ♥ Egentligen tycker jag inte att ett halvår låter så mycket, men tiden har ju gått så snabbt ^^
GRETA DÅ! FYYY
Resten av helgen gjorde vi inget speciellt, vi kollade på V for Vandetta och hoppade studsmatta typ xD
Stekte fisk till middag förut, han brände mig på armen med stekspaden D; Men det gör inget, jag skadade honom med </3
<3333
majs
nej usch, nu måste jag äta lunch och plugga </3 WALLA HEIDO!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Teodora

Hej var med och tävla på min blogg om iphone skalet "Pink Flower Dream" !

2012-03-26 @ 13:58:33
URL: http://teodoras.blogg.se/
Postat av: jesso

toppingen på muffinsen ser ut som en bajshög! </3

2012-03-26 @ 16:24:02
URL: http://jessicalenorefleicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0