Vad jag ska göra i veckan

Hann ju då inte blogga något igår, så jag ska börja med att tala om vad jag har haft för mig ^^ Igår var jag hemma med Cindy. Vi gick ut och gick i en halvtimma. Stort misstag att gå så länge, man höll ju på att blåsa bort! :o Hur som.. Igår fyllde min kära farfar Åke 73, så vi åkte till farmor och farfar och firade honom ^^ Det var väldigt trevligt, dom är ju så söta ^^
.. So true. Good thing Greta is osocial ^^ (y)
Anledningen till att jag inte hann blogga något igår var att jag plötsligt kom på hur stört mycket jag har i skolan och att jag inte hade tid för bloggen xD Skulle haft musikprov imorgon, men eftersom det är uppflyttat till nästa vecka hann jag blogga idag ^^ Men förvänta er inget imorgon, för vi har so prov på torsdag xD Sen bloggar jag på torsdag och när jag kommer hem från min kära Klas på söndag ^^ ♥
Nu hade jag tydligen nästan talat om allt jag ska hitta på i veckan xD Imorse väkte pappa may kvart i 6, YAY! Och det snöade, mycket e___e Men det la sig ju inte i alla fall xD Skönt att man var tvungen att uppoffra sin enda sovmorgon.. Stackars Greta, kom till henne vid 20 i sju så hon fick uppoffra sin också xD Orkade nämligen inte åka hem bara för att byta buss och allt det där majset.. e____e
I veckan ska jag hämta mitt id kort och på torsdag ska jag och pappa kolla med gymkort på Gröndal så jag äntligen kan sluta vara tjock 8D
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0